Vizualizari

marți, 15 martie 2011

Tu să nu plângi, atunci când am să mor

Tu să nu plângi, atunci când am să mor,
Să știi că am plecat acasă,
Și de vreodată o să-ți fie dor
S-adormi cu poza mea pe masă.
Si chiar de nu o să mai vezi
Pe acest om cum vine,
Să știi c-acolo undeva,
El este lângă tine...
Când ai să simți atingeri reci
Să știi că am venit
Să-mi faci și mie loc în pat
Că sunt cam obosit,
Când ai să plângi ... eu am să-ți șterg
Cu mâna-mi rece lacrimi
Și ai să vezi să țipi!!! să strigi!!
Dar taci ! eu sunt alături.
Și de vreodata ai să vii ...
Pe-acolo pe la mine ...
Aș vrea doar să te rog să iei
Un trandafir cu tine,
Să-l pui acolo pe pământ,
Dar nu cumva să lași
O lacrimă pierdută-n vânt,
Să curgă pe obraji.

2 comentarii:

  1. ce frumos...mi-au dat lacrimile

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu stiu daca sa spun ca imi pare bine sau rau .... cred ca bine pentru ca am reusit sa misc ceva ... Multumesc

    RăspundețiȘtergere