Vizualizari

marți, 15 martie 2011

Nu azi

M-apropii, te-ating, te mângâii, te las

mă vrei, te vreau, o să vin, dar nu azi,

te-aș strânge, te-aș săruta, te-aș arunca în pat

m-ai zgâria, m-ai mușca nu te-ai mai sătura de sărutat,

și-aș vrea să stau, să fiu și să trăiesc doar lângă tine

tu ai vrea s-adormi, să te trezești, și să te stingi tot lângă mine,

eu zbor, visez, și chiar simt că sunt viu

tu râzi, dansezi, și ești sigură că sunt eu

eu mă-ncrunt și strig și plec, dar nu te urăsc

tu oftezi și taci și plângi, dar, mă iubești

nu ești, nu sunt, dar vreau să fim

nu ne vedem, nu ne-auzim, dar, vreau să ne simțim

sunt nebun, ești nebuna, dar ne plac nebunii

ești albă, sunt negru, dar împreună suntem roșii

cuvinte dulci, buze fierbinți, litere grele

îmi dai, îți dau, dar inima tot cere

o mână mică, una mare, s-ar ține în brațe

tu ai vedea, eu aș vedea, și le-am lăsa în pace

M-apropi, te-ating, te mângâi, te las

ma vrei, te vreau, o să vin, dar nu azi

tu știi, eu știu, noi știm

iubesc, iubești, iubim.

2 comentarii: