Vizualizari

marți, 15 martie 2011

Ești tu !

ești tu!!
ai fost tu mereu
dar unde-ai fost ascunsă pân-acu?
sau... unde am fost eu?
e-așa rapid, așa frumos
îmi place, jur, ador
tu m-ai făcut să simt că-s viu
când eu credeam că mor.
o tu, frumoasă, frumoasă, frumosă
un singur lucru mă-ntristează
de ce nu ești aici, de ce nu ești acasă?
dar mă consolez cu gândul,
că timpul e de partea noastră
cronos ne vrea la fel de mult ca noi
și mi-a promis că nu ne lasă,
o să ne cânte luna,
o să ne mângâie infinitul,
și am să cânt și eu cu ea
în timp ce-ți ating chipul:
"ooo tu, frumoasă, frumoasă, frumosă
tu ești a mea și eu al tău
nimic nu mai contează"
tu îngeraș iubit
vino la pieptul meu,
privește-mă adânc în ochi
și zi că simți ce simt și eu
aș scrie mereu despre tine,
dar orice poezie, are nevoie de-un sfârșit
va fi frumos, va fi sublim, promit !

3 comentarii:

  1. frumos , fac abuz d nesimtire si mai postez cateva cuvinte , sper sa nu te superi :
    " tu crezi in dragoste de felul tau
    eu cred in mine si in Dumnezeu
    m-ascult cand vreau sa te sarut
    te-ascult cand vrei sa te sarut
    ma stiu mai vesel langa tine
    te stiu frumoasa langa mine
    ma aud cand iti vorbesc in soapta dulce
    te aud si as sta, nu m-as mai duce
    tu razi si plangi cand sunt langa tine
    eu rad , dar plang cand nu esti langa mine
    as vrea sa imi indulcesc viata cu tine mereu
    ai vrea si tu , doar crezi in tine si in Dumnezeu "

    un suflet sau 2

    RăspundețiȘtergere
  2. :) imi place, as vrea si un nume si un titlu sa o pot posta ... nu ca si comentariu

    RăspundețiȘtergere
  3. si nu am de ce sa ma supar pentru k asta vreau sa fac de fapt ... sa incurajez oamenii sa posteze ... desi inca esti un anonim si nu situ cum sa ma adresez, esti primul si iti multumesc

    RăspundețiȘtergere