Vizualizari

joi, 17 martie 2011

Eu şi cu mine

Cuvinte: Andrei Alexandru Ignat


Tu mi-ai vorbit când nu puteam s-ascult, 
Tu m-ai găsit când toţi m-au dat pierdut,
Eu m-am ascuns dar totuşi m-ai vazut ,
Şi acum vrei să-mi vorbesti , te ascult : 

Am să iţi spun mereu, să fii bun !
Chiar dacă ei te-njura , 
Te laudă si apoi te fură ,
Tu nu raspunde înapoi , fii bun!

Nu întoarce spatele, că nu-i frumos ,
Ascultă , întelege şi învaţă 
De-ţi cer un ac , dă-le şi aţă, 
Fii bun cu ei şi generos ,

Ei o să arunce-n tine vorbe grele ,
Tu prindele şi du-le toate în spate, 
Nu vei scăpa de ei , nu vei scăpa de moarte 
Nu vei scăpa de chei , nu vei scăpa de iele,

Nu închide tot în tine , nu pune lacate ,
Ia un prieten cu tine să te ajute,
Împarte tot şi vrute şi nevrute , 
Fii bun, lasă-l să doarmă şi tu scoală-te

Tu să nu uiţi , să iţi aduci aminte 
Ascultă , întelege şi învată, 
Nu trece ca un bou prin viaţă,
Tot ce ţi-am spus sunt doar cuvinte ,
Ascultă , întelege şi invaţă

2 comentarii:

  1. in strofa 4 ultimul vers e "nu vei scapa de iele"
    nu iale , ma refeream acolo la acele iele care iti tulbura mintile daca intri in jocul lor :)

    RăspundețiȘtergere