Vizualizari

miercuri, 16 martie 2011

Tangou între petale




beau toată marea, număr nisipul,
mănânc toți norii când îți văd chipul
și pot strânge-n palmă și stele o mie,
și chiar de mă ard eu râd de bucurie,
și orice durere, se face plăcută
când buzele tale dulci mă sărută,
când ochii tăi calzi mă privesc cu tăcere,
și numai plăcere în vis și pe perne.
te-ating ușor, mă pierd în brațele tale
strânge-mă tare, vreau să fie moale
să simt căldura ta dinăuntru
și-apoi de plăcere și vis iar mă umplu,
și vreau suflarea ta s-o simt pe spatele gol
și mâna-ți să se plimbe prin părul meu ușor
sărută-mă cald cu nebuna placere,
și uită de lume în brațele mele
ia-mă de mână, strânge-mă tare,
dansăm cu ploaia un tangou de petale
timpul se strânge, se face minuscul
și eu stau pe gânduri, să plâng, să mă bucur.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu