Vizualizari

sâmbătă, 19 martie 2011

Pentru cei ce mă iubiţi

Pentru voi ce mă iubiţi voi face cerul mai albastru
Îl voi trage mai aproape şi-am să îl fac al vostru
Voi aduce luna pe pamânt legata cu-n lanţ fermecat
Am să vă dau bucăţi din suflet, să-mi daţi să port orice păcat
Să va iubesc la rândul meu c-o inima curată, caldă
Şi să ne-mbraţişăm când ne vedem de fiecare dată
V-am pus mereu în versuri gândurile şi visele toate
Şi mă simţeam aşa-mplinit când spuneaţi că vă place
Am râs cu voi, poate-am şi plâns, am fost de multe ori unul
Pe voi cei ce mă iubiti, eu vă iubesc ca nebunul
Mă trezesc dimineata, cu gândul la voi, din nou
Si încerc iar să-mi rup un pic din suflet ca să vi-l fac cadou

2 comentarii:

  1. cadou e primit orice cuvant de bine,
    me bucuram sa avem un prieten ca tine,
    am pus la plural doar in al meu nume ,
    iti multumim ca existi eu si cu eul din mine,
    :P
    andrei ignat

    RăspundețiȘtergere
  2. Îţi mulţumesc din suflet Andrei !!!!

    RăspundețiȘtergere