Vizualizari

marți, 15 martie 2011

Scrisoare

dragă tu,

eu sunt aici, sunt viu,
ți-am spus că vin,
dar ajung mai târziu
tu asteaptă-mă cu brațele deschise
și c-o cana de vin,
c-am să-ți bat slăbit în ușă
și-ți dau tot ce ți-am promis când îmi revin
vin de departe, să mă-nțelegi,
o să fiu obosit,
o să-ți aduc o mare de cadouri
și te vei bucura că le-ai primit
am să iau trenul ăla jegos
normal, făra bilet,
și-am să mă-ntind pe-un scaun infect,
pân-ajung la tine și n-o să regret.
voi suporta și frigul din vagoanele fără căldură
și pe moșul din fața mea care-o să-mi vorbească de război,
știu că n-o să mai tacă din gură
eu am să închid ochii, am să mă las pe spate,
și-am să mă gândesc că vin la tine,
așa frumos o să zâmbesc
moșul o să se mire
te las acu,
poate-o să-ți scriu și mâine
să fii bun,
și ne vedem cu bine

cu drag, eu!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu