Vizualizari

miercuri, 6 iunie 2012

Pamant de foc si pasi de gheata


Pe pamant de foc, cu pasi de gheata
calc usor si ii spun viata.
ma mai opresca cateodata
sa pun totul in balanta
le cantaresc atent,
si plec din nou, cu pasi de gheata.
pamantul cald nu ma topeste
ca eu sunt mai puternic
si lupt cu-n palos de lumina
cu tot ce-i intuneric.
ma bat cu zmei si vrajitoare
incerc sa fiu eu un erou
s-arunc din lumea asta toata
cei intuneric si ce-i rau.
am regretat atat de multe,
dar au trecut si nu-mi mai pasa
cobor din pat si calc puternic
cu pasii mei de gheta
m-arunc in marea lume, sa plutesc,
si-n jurul meu atatea sanse
prind unele, altele trec,
si ma intorc de fiecare data,
ma duc in piata si le vand
unde mi-am pus taraba,
nu cer bani, valori in schimb
iubire, asta e plata
se lasa seara, pleaca toti
ma intorc din nou acasa,
pe acelsi drum ca-n alte dati
pamant de foc si pasi de gheata

2 comentarii: