Vizualizari

miercuri, 6 iunie 2012

Condamnarea ta


era dragoste-ntre noi
erau si flori de mar
se-aruncau incet pe paturi
si se-aruncau la tine-n par

luna si soare amandoua,
apareau numai pentru noi
era superba-mi dimineata
cand eram doar amandoi

placere s-a schimbat demult
intr-un venin... e-asa de trist
tangoul ala-ntre petale
acu ramane doar un vis

dansam cu ploaia si radeam..
cuvantul era numai unul..
ne schimba sufletul si gandul
"iubire" era cuvantul

"iubire"-n inima imi bate
eu sunt aici si tu departe
poate de-atunci eu sunt nebun
azi... am doua cuvinte sa iti spun ...

n-o sa le scriu le simti deja...
ai fost, esti si o sa fii "ea"
hai sa facem din trecut prezent
nu ma lasa sa fiu absen

oricum sa stii esti condamnata,
oricum sa stii vei fi a mea
daca nu in asta viata
eu te astept si-n urmatoarea

2 comentarii: