Vizualizari

joi, 14 martie 2013

A trecut timp...


dup-atata timp
incerc sa scriu iar.. dar mi-e greu..
dup-atata timp,
parca nu mai sunt eu
cuvintele nu se mai leaga
nu mai vad nimic..
o mana, parca tot mai bleaga,
vrea sa fac versuri din furnici.
v-am lasat demult
si-am promis c-o s-ajung repede
cand o s-aveti nevoie,
sa va repar din suflete ..
dar unde sunteti voi?
bucati de palme eu mi-am luat
si stii.. inca ma doare ...
trei cunvinte "esti un las"
m-au pus iar pe picioare,
m-au ridicat
si m-au facut sa vad iar un albasrtu,
voi nu ati fost ai mei
doar eu am fost al vostru
voi cosanzene,
voi printi din poezie,
v-am dat bucati din mine
dar ce mi-ati dat voi mie?
putini sunt aia care
au mai crezut in mine
ca pot sa ma ridic
ca o cetate, din ruine ..
nu e sfarsitul azi
azi...e-un nou inceput
pacat totusi
ca n-ati stiut ce-am vrut...
nu va ceream asa de multe
eram prea simplu si prea mic...
dadeam multe pentru voi
pacat ca n-ati vazut nimic

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu