Vizualizari

sâmbătă, 24 decembrie 2011

Icoana mea


te-ai indrgostit de-o icoana vreodata?
ai simtit ca poti sa lasi viata toata ?
ai simtit ca pt ea lasi trecutul si viitorul?
ca pt ea poti sa-ti urasti ingerul ?
te hipnotiza cand ii auzeai glasul?
stiai ce mare-i pacatul!
iubeai icoana fara speranta
jurai ca viata-ti mai da o sansa
era asa aproape...si-atat de departe
era langa tine ... in fiecare noapte
o simteai in brate, pe buze, pe spate
doamne ce-aproape.. si cat de departe
si iubeai mai mult decat o imagine
plangeai pe tabloul ce nu avea margine
ascultai vocea aia ce treacea prin perdele
care schimba rosu-n albastru in vene
regatul tau era plin de lumina
ziceai "asa-mi spune inima, eu n-am nicio vina"
soldatii omorau orice "EU NU MA SPERII !!!"
stii ca pentru ea, ai fi lasat imperii
stii ca pentru ea, coroana ai fi rupt
sa urci la ea, nu e munte destul de abrupt
aveai sange regal..ea frumoasa...sublima
nu esti tu regele daca ea nu-i a ta regina

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu