Vizualizari

sâmbătă, 23 aprilie 2011

Crăiasa de cristal

cuvinte se lasa usor pe spate
eu înerc sa m-apropii
dar, sunt tot mai departe
erai tu langa mine
si-mi sopteai mut ce sa scriu
doream doar sa te-aud
sa simt ca sunt viu
distanta ne leaga,
e verde pe cer
e verde în palma,
si-n sufletul meu
esti tu o craiasa
de sticla..... crsital
eu sunt nimicul
ce-l cautai în zadar
eu sunt cel ce te face nebuna
ma faci si tu nebun
si chiar daca pare
eu nu-s ala bun
eu sunt doar pacate
'ntre noi împartite
cuvinte desarte
si vorbe ranite
ne-aduc iar tacerea
atat de frumoasa
cand eu sunt în casa
tu nu esti în casa
sau poate esti vie
undeva-ntre supine
si lacrimi de dor
când nu esti cu mine
te vreau asa mult
si stiu ca ma vrei
prea multe detalii
privind prin ochii tai
Si lasa cuvintele
sa cada iar pe spate
când eu sunt departe
şi tu eşti departe

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu